گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر؛ شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی

گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر؛ شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی

قسمتی از متن گزارش:
مهمترين ويژگي جاوا اين است كه اساساً شييء گر است. اولين ادعاي oppتوانايي استفادة مجدد از كد است؛ چيزي كه C++ با تمام ادعاهايش هرگز نتوانست بدان دست بابد، اما در اولين قدم خواهيد ديد كه ادعاي جاوا در اين زمينه تا چه اندازه صحت دارد. تصورش را بكنيد كه با صرف كمي وقت بتوانيد برنامه‌اي بنويسيد كه در سيستم‌هاي ويندوز، يونيكس و مكينتاش براحتي اجرا شود! همين كه يك شركت نرم افزاري بتواند براي تمام پلاتفرم‌‌هاي موجود در آن واحد پروژه‌اي را توليد كند ( و مقادير عظيمي پول صرفه جويي كند) خود مي‌تواند بهترين دليل اقبال جاوا باشد . و امروزه ديگر همه ( و نه فقط شركتهاي نرم افزاري) به سمت جاوا كشيده شده‌اند.
با اين ويژگي ( استقلال از پلاتفرم) يك برنامه نويس مي‌تواند براي سيستمي برنامه بنويسيد كه هرگز با آن كار نكرده است. اين ويژگي اصلي ترين علت توفيق جاوا در اينترنت است. اينترنت شبكة پچيده‌اي است از ميليونها كامپيوتر مختلف در سراسر دنيا، و مقاومت در مقابل اين وسوسه كه بتوانيد برنامه‌اي بنويسيد كه روي تمام اين سيستم‌هاي متفاوت و نامتجانس اجرا شود چندان ساده نيست.


فهرست مطالب:
مقدمه
نصب نرم‌افزار در کوتاهترین مدت ممکن
جاوا
تاریخچة مختصر اینترنت وب
تکامل جاوا
ویژگی‌‌های زبان برنامه نویسی جاوا
شروع برنامه نویسی با جاوا
ایجاد یک اپلت جاوا
تحلیل برنامه
خلاصه
برنامه نویسی شیئی گرا
مفاهیم برنامه نویسی شیئء گرا
ایجاد یک کلاس
وراثت، واسط ها و بسته ها
ایجاد سسلسله مراتب کلاس
وراثت چگونه عمل می کند؟
وراثت منفرد و چند گانه
واسط ها (InterfaCes) و بسته ها (PaCkages)
اصطلاح جدید
ایجاد اشیاء جدید
استفاده از new
New چه کاری انجام می دهد
اصلاح جدید
نکته ای دربارة مدیریت حافظ
دسترسی به عمل کلاس ها و متغیرهای وهله و ست کردن آنها
گرفتن مقدار متغیرها
تغییر دادن مقدار متغیرها
فراخوانی متدها
متدهای کلاس
تغییر نوع اشیاء و انواع اولیه
اصلاح جدید
تغییر انواع اولیه
تغییر نوع اشیاء
تغییر نوع انواع اولیه به اشیاء و بالعکس
چند نکتة دیگر
تعیین کلاس یک شیی
کتابخانه کلاس جاوا
ایجاد متدهایی با نام مشابه و آرگومانهای متفاوت
متدهای سازنده
سازنده های اصلی
تحریف سازنده ها
پنهان کردن متدها
فراخوانی متد اولیه
پنهان کردن سازنده ها
متدهای پایان دهنده
خلاصه
تفاوت اپلت با برنامه
ایجاد اپلت ها
مهمترین اقدامات یک اپلت
آماده سازی
شروع
توقف
تخریب
رنگ آمیزی
قرار دادن اپلت در یک صفحه وب
بازهم دربارة بر چسب APPLET
ALIGN
ارسال پارامتر به اپلت ها
خلاصه
کلاس GraphiCs
سیستم مختصات گرافیکی
ترسیم و پر کردن اشکال
مستطیل
چند ضلعی
بیضی
قوس
کپی کردن و پاک کردن
متن و فونت
ایجاد شیء فونت
رسم کاراکترها و رشته ها
گرفتن اطلاعاتی در بارة یک فونت
استفاده از شیئی COLOR
تست کردن و ست کردن رنگ جاری سیستم
یک مثال سادة رنگی
انیمشین سازی در جاوا
رنگ آمیزی و رنگ آمیزی مجدد
شروع و توقف اجرای یک اپلت
ریسمان ها: آنها چه هستند و چرا به آنها نیاز داریم.
مشکل اپلت ساعت دیجیتالی
استفاده از ریسمان در اپلت ها
اصلاح اپلت ساعت دیجیتالی
کاهش چشمک زدن انیمیشن
چشمک زدن و راه های اجتناب از آن
نرم افزار نور الطریق
نرم افزار فارسی ساز
نرم افزار موذن همراه
نرم افزار مناسک حج
نرم افزار تقویم هجری شمسی
نرم افزار کنکور(در دست تولید)
نرم افزار همیاد.
نرمافزار بانک اطلاعاتی مشاغل (نرمافزار در دست تولید)
نرم‌افزار مرجع اطلاعات حقوقی(در دست تولید)
نرم‌افزار مرجع اطلاعات دارویی(در دست تولید)
نرم‌افزار آموزش زبان بر اساس سیستم INTERCHANGE
نرم‌افزار گردشکری همراه
منابع وماخذ

دانلود گزارش کارآموزی برنامه نویسی

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی شرکت نرم افزاری

دانلود کارآموزی مهندسی کامپیوتر

گزارش کارآموزی مهندسی نرم افزار

پروژه کارآموزی شرکت برنامه نویسی نوین

دانلود پروژه کارآموزی کامپیوتر

کارآموزی برنامه

مقاله

پاورپوینت

فایل فلش

کارآموزی

گزارش تخصصی

کارورزی

اقدام پژوهی

درس پژوهی

جزوه

خلاصه

نمونه سوال